آ

  • آلبونعیمی، ابراهیم ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

ا

  • احمدی، سمانه واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]

  • احمدی، مرتضی تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • ایرانی، حمیدرضا مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • اسدی، احمد ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • اسماعیلی مهیاری، مصطفی مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • اصغری زاده، عزت الله طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

  • اندرواژ، لیلا ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

ب

  • باقرنژاد حمزه کلائی، محمد ابراهیم شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • بذرافشان، مرتضی مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

  • بهور، شهین ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

پ

  • پرتوی نیا، پیام تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت ‏های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ‏ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]

  • پژوهان، ایوب مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

  • پژوهان، ایوب ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

ت

  • تبریزی، نازنین ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]

  • ترابی فارسانی، ندا تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

ج

  • جهاندیده، امیرحسین طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

ح

  • حیدری، الهام تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

  • حکمت، مرضیه تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

خ

  • خادمی، نیما عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • خدیور، آمنه پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

  • خسروی، سلیمه السادات مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

د

  • دادگر، کیمیا ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • دانه کار، افشین شناسایی فعالیت‌های تفرجی و بررسی شاخص‌های مکانی ‏برای توسعه طبیعت‌گردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]

  • داودیان دهکردی، آیدا تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

ر

  • رزمی، زهرا واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]

  • رئیسی فر، کامیار تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

ز

  • زارع، رحیم تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]

  • زارعی، عظیم طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

  • زارعی، قاسم مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]

س

  • سبحانی، پروانه شناسایی فعالیت‌های تفرجی و بررسی شاخص‌های مکانی ‏برای توسعه طبیعت‌گردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]

  • سجاسی قیداری، حمداله استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • سید کلالی، نادر تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

  • سیفی، سیامک استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • سلیمانی، زهرا استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

ش

  • شایان، حمید استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • شایق، محمد آصف تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • شفیعی، مرتضی شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

  • شکاری، فاطمه ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]

ص

  • صابری، عطیه شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • صادقی شاهدانی، حسین تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

ض

  • ضیائی، محمود تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • ضرغام بروجنی، حمید مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

ط

  • طهماسبی، اصغر تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

ع

  • عباسی، عباس عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • عباس پور، نیلوفر تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت ‏های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ‏ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]

  • عسکری فر، کاظم عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

غ

  • غلامعلی فرد، نسرین تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

ف

  • فتحی، مرضیه تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • فرهادی، پدرام ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]

  • فرهادی نژاد، محسن شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • فیض، داوود طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

  • فلاحی، مسلم مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

ک

  • کاظمیان، غلامرضا تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • کاظمیه، فاطمه شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

  • کرمی، فریبا ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • کروبی، مهدی مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

  • کلانتری، خلیل تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • کوهستانی، حسین شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

گ

  • گلستانی، مریم پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

  • گلشنی، فهیمه پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

ل

  • لاریجانی، نرگس شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

  • لطفی آشتیانی، سید محسن ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

م

  • مختاری، داود ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • ملکی، حجت اله ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

  • موحد، علی تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

ن

  • نادری، نادر مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

  • نادعلی پور، زهرا نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]

  • نجفی، سید اسماعیل شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

  • نقوی، سیدعلی مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]

  • نورمندی‌پور، وحید مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

و

  • واعظی، رضا تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • ورمزیاری، حجت تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • ورمقانی، مریم طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

  • وظیفه، امیرعلی شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

ی

  • یزدی اسماعیلی، نیلوفر نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]

login